Hakkımda

Fotoğrafım
Yaşam, yaşanmışlıkların yaşanılandan öteye gidebilmesidir.

Ruyalarda Buluşuruz

İçe keder düşünce playliste istisnasız eklenir Zeki Müren'den en sevilenler. 'Sorma ne haldeyim'le başlar, 'Ah bu şarkıların gözü kör olsun'la demlenir, 'Rüyalarda buluşuruz'la da nihai duasını ederiz gecenin. Zeki Müren'in sesine nota olmak kimsenin harcı değildir. Bu böyle bilinir ama üstadın sanatından dökülen bu nağmeler başka ustaların elinde, dilinde, gitarında, basında bambaşka bir keyife dönüşebilidiğini göstermiştir bize Kung fu. Gerek üniversite yıllarının lüzumsuz vize-final stres atmalarında, gerekse iş hayatının yoğun buhranlı koşturmacasından hafifleme kaçamaklarında gidip dinlediğim bir gruptur Kung fu.
 Kimi zaman ne çaldığına bile dikkat etmeksizin kendimizi tamamen müziğe bırakıp dans ettiğimiz günlerin birinde, temponun düştüğü bir anda duraklayıp 'Bu ne? Hiç yabancı gelmiyor' diyerek dikkatle kulak kabarttım çalan müziğe. 'Gerçekten o! Rüyalarda Buluşuruz bu!' diye hayretler içinde dinlemiştim ilk. Hiç bitmesin isteyip gözümde su birikintisiyle avuç dolusu alkışlamıştım Kung fu'nun cevherlerini. Evde bağıra çağıra söyleyip gizli gizli ağladığım şarkıyı orda duymak tüyler ürperticiydi. Kendimi çıplak gibi hissetmiştim. Sanki tüm o anlarımı herkes görmüş gibiydi.
 Yıllarca peşlerinden koşturdum 'Bir daha çalın.' 'Bari demoyu paylaşın' diye. Sonunda beklenen şarkının bilgisayarlarımıza yerleşmesiyle sarıp sarıp baştan, hiç sıkılmadan dinleyeceğimiz bir şarkımız daha oldu sayelerinde. 'Rüyalarda Buluşuruz'

By Kung fu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder