Hakkımda

Fotoğrafım
Yaşam, yaşanmışlıkların yaşanılandan öteye gidebilmesidir.

Sevgili'ye Mektup (1)

Sevgilim,
Senin evvelinde, kah seni aradığımda, kah artık seni bulmakan vazgeçtiğimde söylediklerim çarpıldı yüzüme.
'Öptüğüm hiçbir kurbağa prense dönüşmedi' dediğimde 'Her kurbağa öptün diye prens olmaz.' demiş bir arkadaşım yıllar önce. Ben de kurbağa peşinde koşan prenses sanmışım kendimi. Oysa kurbağa değilmiş öpünce prense dönüşen, gerçek prensmiş o öptüğün, dokununca seni prensese dönüştüren. Ve hal böyle olunca ben de senin asaletinin gölgesinde taçlandırıldım sevgilim. Şimdi gerçek bir prensesim.

''Elleri kırış buruş olsa, göz torbaçıkları çukurlaşsa, tüm dişleri dökülse, donuna da kaçırsa hala aynı dili konuşabileceğim bir çift göz bulana kadar 'Durun, bu nikah kıyılamaz!'.'' demişim.
İlk bakışta farkedemedim gözlerini. Şimdi ise gözlerimiz bir araya geldiğinde kurduğumuz cümleleri anlatabilecek bir dil yok yeryüzünde. Bedenim hangi halini alırsa alsın yılların, gözlerim değişmeyecek. Gözlerinin sevgi dolu bebeğinde kaybolarak dalacak uykuya.

''Sanırım benim ihtiyacım olan şey, sabah uyandığımda yanımda biri varken de yalnız hissedebilmek. O yokken yalnız uyandığımda da o varmış gibi.. Böyle evet.'' de demişim vaktinde. Hiç de öyle değilmiş esasında. Bütün bu özgür kız zırvalarım yalnızlığa dayanabilmek içinmiş. Benim özgürlüğüm sensin. Bedenlerimiz birleşince özgürleşti ruhlarımız. Şimdi her ikimiz de hiç olmadığımız kadar özgürüz.

''Kalu belada Allah'ın varlığını kabul ederken, onun gözlerine baktığını hatırlamakmış aşk.. Hastalıkta ve sağlıkta ölüm bizi ayırıncaya kadar değil, doğumdan önce ayrıldığın parçanla ölümden sonra da bir arada olacağına kanaat getirebilmekmiş.. Gerçek aşk, bedenden öteye geçip, ruhla kucaklaşmak, inançla bütünleşebilmekmiş.. '' diye aşkı tanımladığım günlerde, içime sen düşmemiştin henüz. Aklımda başka bir beden vardı ama ruhum o bedene sığmadı. Yakışmadı. Şimdi senin kalıbına cuk diye oturan ben, görüyorum ki gerçek bütünleşme buymuş!
Yani sevgilim, Zeki Müren'in de dediği gibi 'Aynı bedende can gibiyiz.' 
Seni sevdiğimi daha önce söylememiş olmalıyım? Yetiremiyorum. Seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder