Hakkımda

Fotoğrafım
Yaşam, yaşanmışlıkların yaşanılandan öteye gidebilmesidir.

harika pazarlar

 

25.04.2010 15:34:46
dün gece aşkın peşinde koşarken geç vakit yorgun düştüm, uykuya bıraktım kendimi. (aşk mı? yoktu yine) neyse. sabah henüz uykumu tam alamamışken simitçinin gazabına uğradım. evet bi pazar kahvaltısında kızarmış ekmeğin yanında simit de iyi gider diye açtım gözlerimi. koştum cama. sesin hangi yönden geldiğini anlamaya çalıştım. dur böyle olmayacak en iyisi dışarı çıkmak dedim. elimi yüzümü bile yıkamadan pijamalarımla fırladım sokağa simitçi tam köşeden dönerken seslendim fakat dün şarkılara eşlik ederken fazla abartmış olmalıyım ki sesimi kendime duyuramayacağım kadar kısılmıştı:( ve simitçi gür sesiyle 'taze simittt, çıtır simit' diye sokağı inletmeye devam ediyodu. ben simite çıtır demem o simit benim olmadıkça..bu halde don saçak koşturmayım sokak ortasında diyerek boynumu büktüm bozukları cüzdana geri koydum. tam içeri girecektim ki üst kat kedi tapar komşumuz elinde ciğer parçasıyla kedicikleri beslemeye çıktı.konu komşuya rezil de olduk üstüne. neyse uykuma kaldıım yerden devam etmek üzere yatağa uzandım. ev arkadaşım uyandı. hemen ben de kalktım ona sofrayı kurma talimatı verdim kendim gittim köşedeki simitçiden iki simit aldım. marketten domates aldım. ekmek kızarttım ,domatese zeytinyağı döktüm, çaya bergamot kattım, ekseni açtım, kahvemi içtim, çikolatamı yedim, kahvaltı sofrasında 3.5 saat oturduktan sonra şimdi de günü caddebostan sahil turuyla tamamlamak üzere dışarı çıkyorum. herkese mutlu pazarlar.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder